Obveščanje in komunikacija s strankami/naročniki
Podjetje bo s stranko/naročnikom navezalo stik preko določenega medija komunikacije, v kolikor bo slednja/slednji v to privolil. Stranka/naročnik z izpolnitvijo obrazca privoli na prejemanje oglasnih elektronskih sporočil, poda se dovoljenje za obdelovanje naslednjih podatkov:
– ime in priimek
– e-poštni naslov
– telefonska številka
– poštni naslov
– ime podjetja,
– naslov vaše spletne strani,
– IP naslov
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
-Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
-Pošiljatelj bo jasno razviden,
-Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
-Vidno predstavljen bo način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
-Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Uporabnik lahko ob prijavi na prejemanje oglasnih elektronskih sporočil odobri uporabo njegovih osebnih podatkov v naslednje namene:
[1] (OPCIJSKO) Privolitev za sledenje aktivnostim in interesom na spletni strani https://trgovina.autocon.si in pripadajočih pod-domenah:
- Iznos, hramba in obdelava podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na vseh pod domenah spletne strani https://trgovina.autocon.si, nam omogočajo izvajanje naročenih storitev, kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na spletni strani ter agregirane in anonimizirane analize uporabe spletne strani in njenih vsebin.
- Vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene
- uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o naši ponudbi ter novostih.
- uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin
- iznos, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk
- obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
- uporabo podatkov za neposredno trženje
- ponovno ciljanje na platformah z namenom ponovne predstavitve izdelkov / ponudbe
- iznos in obdelavo podatkov v orodjih za digitalno oglaševanje (uporaba e-pošte za pripravo anonimiziranih segmentov uporabnikov, v tem primeru e-pošte ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
- obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)